marți, 10 martie 2009

Vand abonament la masaj

Incerc sa-mi fac curatenie lunar in lista de messenger dar de fiecare data raman invariabil cu mai multe contacte decat am nevoie. Am primit un mass de la unul din acele contacte pe care le ai dar nu stii de unde si nu-l stergi in speranta ca intr-o zi iti va fi folositor. Suna cam asa: Vand ieftin 2 abonamente la masaj. Eram gata sa inchid fereastra si sa-i dau ignore cum fac deobicei cu mass-isti notorii dar ceva m-a facut sa-i raspund. Nu l-am intrebat de pret pentru ca nu ma tenta oferta dar l-am intrebat de unde le are. Explicatia lui e demna de imortalizat.
Il iubeste femeile se pare, 2 mai precis cu care se vede in acelasi timp dupa cum sustine el. Venind ziua de 8 martie omul s-a gandit sa le cumpere ceva frumos si s-a oprit la un abonament pentru masaj. A zis ca nici macar nu a fost ideea lui, a gasit pe un forum si pentru ca sa se scuteasca de si mai mult efort intelectual a luat 2. Toate bune si frumoase, fetele fericite pana cu 2 zile dupa cand se decid amandoua sa profite de oferta...in acelasi timp. Se nimeresc in sala de asteptare si ca fetele mai palavragesc daca e prima data, cine le-a recomandat etc. Ce sa mai zic, Cassanova a fost deconspirat.
Tipul insa descurcaret, cum necum a reusit sa recupereze ambele abonamente si incearca sa-si recupereze o parte din investitie. Hai noroc!

Intamplarea mi-a adus aminte de ce am citit pe un blog cu vreo luna in urma. Era o postare despre rezolutii pentru anul 2009 si tipul avea undeva pe acolo in lista scris: Spend less money on bitches. Urmatoarea postare, cateva zile mai tarziu: I`m sad, my girlfriend dumped me!

Who can blame her?.