marți, 6 ianuarie 2009

Despre somn

In ultima vreme dorm foarte neregulat. Nu stiu ce e cu mine dar de multe ori nu imi e somn nici dupa 24 de ore de stat treaz si alteori dorm si 15 ore pe zi. Ieri de exemplu m-am culcat la 2:00 si m-am trezit a doua zi la 16:30. Si asta doar pentru ca mi-a sunat telefonul ca altfel mai stateam. Acum e ora 4 aproape si de plictiseala si nesomn am vazut Star Wars: The Phantom Menace. Prost film, dar tot nu mi-a venit somnul. As da vina pe schimbul de noapte dar a trecut o saptamana de atunci, ar fi trebuit sa-mi fi intrat intr-un oarecare normal...in functie acum si de propria definitie de normal.
Cum de Undercover chiar nu mai am chef si nici cu cine sa ma conversez la ora asta nu am cred ca o sa incerc sa adorm in acordurile Octale and Hordak vs The World.