miercuri, 10 ianuarie 2007

EC

Zilele astea am avut placuta ocazia de a intra in contact cu un grup de turisti englezi. Oameni de toate varstele de 16 pana la 45 cred. Am vrut sa-i duc la un film, nu la Multiplex ci in vechea sala din Piata Unirii, care mi se pare mult mai potrivita pentru un grup de turisti straini. Din motive obiective nu am mai reusit sa facem lucrul acesta, nu am ratat insa ocazia de a-i intreba daca merg des la cinema. Mi-au spus ca nu, motivul principal fiind lipsa timpului.

La cateva zile dupa am pus aceeasi intrebare unui grup de prieteni romani. Raspunsul a fost deasemenea negativ, dar motivatia a fost mai mult una materiala.

Iata ca avem 2 grupuri de oameni din societati diferite, care spun pas unei activitati recreative. Unii nu au bani sa se distreze altii nu au timp. Se pare ca orice am face bine nu va fi. Daca am avut perioade in care nu aveam pe ce cheltui banii, acum nu avem ce cheltui, mergem spre o societate in care ne va lipsi motivatia de a cheltui?