marți, 25 noiembrie 2008

My Best Friend's Girl (2008) 5/10

In continuarea periplului meu masochistic prin cinematografia actuala mi-am oprit privirea asupra titlului de fata. Intamplarea a facut sa nu-l vad singur, cel putin nu la inceput. Cam 30-45 de minute a rezistat inainte sa-mi spuna sa cautam altceva. Nu stiu de ce dar acele prime minute mi s-au parut chiar cele mai bune din film, defapt as categorisi intreaga productie drept decenta, cel putin pana la ultimele 15-20 de minute care sunt intradevar groaznice. Imi e greu sa-mi dau seama cum au putut sa strice in halul asta o productie nu buna, dar oricum suportabila.

Ideii in sine nu-i lipseste ceva potential. Tank (Dane Cook) are o slujba neobisnuita. Atunci cand cineva se desparte de prietena el este persoana apelata. Ce face, este aproape o arta, invita persoana respectiva la o intalnire care merge atat de prost incat singura solutie care ii ramane nefericitei este sa-si sune fostul iubit si sa-l primeasca inapoi. Tank face ca restul oamenilor sa arate bine prin contrast, lucru laudabil de altfel. Situatia sufera modificari atunci cand intervin sentimentele si o simpla slujba aduce implicare emotionala. Dupa cum am spus ideea are ceva potential dar din pacate se pierde undeva pe la mijloc.

Protagonistilor (Dane Cook si Kate Hudson) le lipseste pana si cea mai elementara legatura, nu exista nici un fel de vibratie intre ei si ce este mai grav nici macar nu incearca sa o mimeze. Daca de la Cook nu aveam mari pretentii, Kate Hudson inca nu se regaseste de nici un fel de la Almost Famous incoace. Si e destul de grav pentru ca iata incep sa se faca aproape 10 ani de atunci. Pe alocuri apare si Jason Biggs care incepe incet incet sa devina marca unei incercari umoristice nereusite. Ca sa nu fie totul chiar de rau il remarc pe dolofanul Alec Baldwin care in ciuda aparitiilor episodice reuseste sa ridice filmului deasupra liniei de trecere. M-a facut interesat de "30 Rock" pe care il voi incerca cu proxima ocazie.