luni, 8 octombrie 2007

Dragostea nu se invata, contraceptia da!

In timp ce navigam prin Tudor o domnisoara mi-a intins un pliant. Din obisnuinta l-am luat, pregatit sa-l arunc la primul cos dupa ce ma fac ca-l consult. Am citit:

...lasa-l pe el sa faca primul pas...
...nu-ti dezvalui sentimentele pana nu esti sigura ca ti le impartaseste...
...cum il domesticesti asa il ai...
...testeaza-i fidelitatea cu cea mai buna prietena...
...nu merge pana la capat pana nu il ai sub papuc...

Oh my... am fost confundat cu o membra a organizatiei Tineretul hitlerist pentru ele. E adevarat ca eram proaspat barbierit si sunt oarecum magulit ca am fost confundat cu o reprezentata a sexului frumos. Trebuie sa cumpar mai mult aftershave, se pare ca are efect.

Oricum, pliantul era intocmit de o cunoscuta companie farmaceutica si milita pentru folosirea pilulei contraceptive, care asa cum sustin ei, are si efecte terapeutice. Este ironic faptul ca aceste mesaje de emancipare feminina isi gasesc locul intr-un manifest care promoveaza mutarea responsabilitatii in cadrul contraceptiei de pe umerii barbatului pe cei ai femeii.