duminică, 28 octombrie 2007

No Reservations (2007) 5/10

Dupa Ratatouille anul 2007 ne-a pregatit o alta productie cu bucataria in prim plan. No Reservations este un remake dupa filmul european Bella Martha de care am auzit lucruri bune dar pe care, din pacate, l-am ratat. L-am trecut insa pe lista mea de Must See, ramane doar sa reusesc sa fac rost de el.

Kate (Catherine Zeta-Jones) are o singura mare pasiune, gatitul, care ii ocupa intreaga zi. Fie ca este la munca, acasa sau chiar in terapie subiectele de conversatie sunt cele mai noi retete sau cele mai noi ingrediente. Doua intamplari fac ca aceasta stare de lucruri sa se zdruncine din temelii. Prima, una tragica implica moartea surorii sale si nevoia de a avea grija de fata acesteia, Zoe (Abigail Breslin). A doua implica sosirea unui nou bucatar, Nick (Aaron Eckhart). Daca Zoe ii modifica echilibrul de acasa, Nick este o amenintare pentru cel profesional.

Desi povestea nu e cine stie ce prima parte a filmului mi-a placut destul de mult. Catherine face un rol destul de credibil, am ramas placut impresionat de prestatia ei. Din pacate nu acelasi lucru il pot spune despre Aaron si Abigail. Nu pentru ca ar fi jucat prost, dimpotriva s-au descurcat foarte bine. Hiba este de scenariu. Nu as numi cele doua personaje stupide, dar sunt cu siguranta prea banale pentru a iesi in evidenta. Cu un material de calitate la indemana cred ca cei doi ar fi imbogatit aceasta pelicula.

Ramane un film dragut, fara scene memorabile dar pentru un mancacios ca mine a fost a fost o experienta placuta. Chiar mi-am facut un sandwich la 3 noaptea pentru ca altceva mai complicat nu stiu, dar l-am consumat cu aceeasi placere cu care actorii gustau preparatele exotice de care acest film abunda.