joi, 25 octombrie 2007

Good Luck Chuck (2007) 4/10

Exista filme proaste si exista filme proaste pe care trebuie neaparat sa le vezi. Cel putin in cazul meu, cand am vazut distributia mi-am dat seama ca acesta va fi filmul prost al anului. Exista un singur motiv pentru care acest film ar putea fi vizionat de cineva si eu vi-l ofer in imaginea alaturata, gratis si nelimitat. Clatiti-va ochii si apoi cautati ceva filme cu eticheta Vivid Entertainment pe coperta. WYSIWYG.

OK, poate am exagerat putin. Filmul nu e chiar atat de prost, am ras de cel putin 2 ori si de maxim 5 in decurs de o ora si jumatate. Unele filme nu se pot lauda nici macar cu atat. As vrea sa spun ca din acest scenariu ar putea iesi ceva interesant cu putina munca. Nu pot, Josh Stolberg si Steve Glenn s-au asigurat de acest lucru.

PS: Daca nu va place Jessica Alba (are you gay or what?) puteti scadea vreo 2 puncte din nota.