marți, 25 septembrie 2007

22 sep 2007 - Ziua fara masina

Ziua fara masina a fost si in acest an o imensa bataie de joc. In aceasta privinta asteptarile nu mi-au fost deloc inselate. S-a mentinut tendinta de reducere a "zonei libere". Anul acesta perimetrul a cuprins cam 3 strazi, dintre care putem elimina Stefan cel Mare care se inchide oricum in weekend si Cuza Voda unde circula doar tramvaiele. Daca stau bine si ma gandesc, a fost inchisa o suprafata mai mare cu ocazia dublului miting PSD-PD inaintea Referendumului.


Singura mea satisfactie a fost parada biciclistilor, care ar fi trebuit sa atraga atentia celorlalti participanti la trafic si conducerii locale asupra problemelor cu care se confrunta ciclismul iesean. Participarea a fost dezamagitor de subire, sa fi fost vreo 20-30 de oameni. Am incurcat o singura banda de circulatie pret de jumatate de ora si cam asta a fost tot. In afara de 10 secunde la stiri si posibil cateva randuri intr-un ziar nu cred ca am avut vreun impact.

Hai sa nu zic numai de rau. A fost si frumos, orice iesire in grup e frumoasa si nici aceasta nu a fost o exceptie. Practic nu cred ca am realizat nimic, dar ne-am simtit bine in pielea noastra pentru jumatate de ora si cred ca asta conteaza. Raman cu speranta sa facem ceva mai mare si mai frumos pentru la anu`.